Image Hosted by ImageShack.us
9/9/2010 - Himna buduceg covjeka

Prerastao sam samoga sebe.

Moji problemi vise nisu moji.

Moje zelje vise nisu moje.
Moji strahovi vise nisu moji.
Moje misli vise nisu moje.
Moja djela vise nisu moja.

Covjecanstvo me je iznjedrilo - bol danasnjeg i radost novog covjeka moj su zivot i eudaimonija njegovoga smisla.


:: Obavesti prijatelja !

9/9/2010 -
Poslao nurlisoul
ovo je blizu Bogu...ili kako god već nazivali apsolut ljubavi...

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Wolfie
Vec neko vrijeme to dozivljavam kao istinski smisao svoga postojanja. Hvala, duhovna sestro...

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Freeda
treba mnogo korachati i rasti..kako bi prerasli sami sebe...

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Wolfie
@Freeda: U pitanju je najcesce samo jedan pravi korak, ako imamo hrabrosti da ga napravimo. Ipak, ogromnoj vecini se cini laksim zivjeti u nametnutim uvjerenjima kako je sve to "tesko i nemoguce", i tako do kraja zivota tavoriti i robovati onima koji su taj sistem misljenja razvili i koji uveliko eksploatisu.

Izmenio Wolfie dana 9/9/2010 u 14:37

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Freeda
Wolfie, jednostavno neki ljudi nisu svesni da su prerasli sami sebe..i zato ceo zivot tragaju za "nemogucim"... Chak i kada napravish taj odluchujuci korak, ako ga nisi svestan, zashta ce ti...
ljub amico

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Wolfie
Covjek, ako je iskren prema sebi, uvijek zna da li je prerastao sebe ili ne. Covjek je prerastao sebe tek onda kada mu ljubav prema covjecanstvu, prema svojim bliznjim, postane vaznija od njegovih sebicnih zelja i interesa. Covjek ce doci i proci, a iza njega jedino sto ce ostati, to je doprinos koji je dao dobrobiti ili pak propasti covjecanstva. Uostalom i na tvom profilu stoji nesto kao: "da bi pobijedilo zlo, dovoljno je da dobar covjek ne ucini nista povodom toga", a i Sartr je rekao: “odgovorni ste za period istorije u kom zivite. Vi nemate samo pravo izbora - vi imate obavezu da birate, cak iako niste okruzeni siromastvom, ratom, ugnjetavanjem, okrutnoscu - sami ste doprinijeli njihovom nastanku.”
Ljubac, amica.

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Freeda
da bi se to desilo, mnoge mane i sebichnosti moraju nestati...
sa svime shto si rekao , slazem se...

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Wolfie
Naravno, ali moramo vjerovati da je covjek sposoban da ih prevazidje i raditi na tome.

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao AhEhIhUhOh
"Svijet počiva na četiri oslonca: na učenju mudrog, na pravičnosti velikog, na molitvama neporočnoga i na vrlini hrabroga." (Dina)
P.S. Mudra sam, Pravicna,Neporocna, Hrabra... i rekla bih
i Zadovoljna jer sam... prerasla sebe,eto, iskrena sam
Pozzz

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao km07
"Ako hoćete sliku budućnosti, zamislite čizmu kako gazi po ljudskom licu - zauvijek." 1984 - George Orwell.

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Wolfie
@AhEhIhUhOh: Ostvaren covjek ne bi trebao da stavlja sebe u prvi plan - to je zatvoreno poglavlje poslije kog gleda i vidi dalje.

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Wolfie
@Kaufman: Dokle god Velikog Brata vidimo u njegovom pravom svjetlu, ili bolje receno, izakulisnoj tami, ima nade za nasu buducnost. Zbog toga, jedino rjesenje vidim u rasvjetljavanju onoga sto se iza tih kulisa nalazi, jer onoga trenutka kada uzviknemo "volim Velikog Brata", tog trenutka nastaje nas neizbjezni kraj.
P.S. To me je uvijek podsjecalo na cistu identifikaciju sa agresorom - odbrambeni mehanizam kojim tlaceni poprimaju glavne odlike svojih tlacitelja, ili barem onih koje im se projektuju kroz raznorazne sisteme zdravog "vaspitanja". Neukrotiv duh revolucionara koji u svakom trenutku zna cemu tezi i zasto se bori, vidim kao jedini nacin da se s tim izadje na kraj.

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao km07
Nema od toga ništa, prijatelju.

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Y
slazem se sa kmO7.
mrka kapa.

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Wolfie
@Yin, Km07:
Mozete se ili boriti protiv toga, ili provesti zivote u malodusnosti, pasivnosti i defetizmu, svjesni ili nesvjesni da ste upravo takvi savrseni produkti i robovi postojeceg svjetskog poretka. Jedna od milijardi cigli nastalih iz kalupa njihovog sistema vrijednosti, ugradjena u zidove koji cine carstvo njihove moci. Malodusnost je glavno sredstvo kojim guse eventualne otpore, a na takvo nesto, nikada necu pristati.
Na takvo nesto nijedan slobodan covjek ne bi trebao pristati.

Izmenio Wolfie dana 9/9/2010 u 22:25

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Y
au covece....na sta nas napravi...


Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao km07
Obrazložiću sutra svoj stav.
Nemoj da se ljutiš, prijatelju...
Idem da legnem. Ubi me pritisak.
Laku noć, Y

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Wolfie
Pa, ja to vidim kao "ili ili", jer ne vidim da moze biti drugacije.
Dokle god covjek vjeruje, ili barem misli, da moze nesto promijeniti nabolje u ovom svijetu, on to jos uvijek moze da ucini (sto ne znaci da ce u svojim namjerama i uspjeti). Medjutim, ukoliko izgubi i svaku nadu da se bilo sta moze promijeniti nabolje, ukoliko njegovim zivotom zagospodari malodusnost i ravnodusnost prema drugima, prema covjekovoj buducnosti uopste - sta onda taj covjek moze jos da ucini, nego da se preda situaciji u kojoj se nalazi, a koja je vec dugo izmanipulisana takva kakva jeste od strane mocnika? Nije li onda samo jos jedna kap u bujici davno okrenutoj na njihovu vodenicu? Bez vjere u neko bolje sutra, nema ni volje da se iz te bujice izadje i njen tok usmjeri u neke slobodnije, sire i humanije vode.

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Wolfie
@Kaufman: Vazi, druze. Lijepe snove, zelim...

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Y
malo si pozurio u proceni i na nista nas napravi.
recimo da drugacije posmatramo pojavu. nema potrebe da se etiketiramo. valjda?
post je odlican, ne sporim taj nivo svesti. ali takav je nivo svesti rezervisan za mali broj ljudi na ovoj planeti. to ne moze da se nauci ni da se prenese.
vidi ovako, ako nisi od onih sto veruju i nadaju se, ne znaci da si malodusan i nezainteresovan.
stvarnost poimamo na razlicite nacine. revolucionari ginu. svako ko ih sledi, takodje....ili mozda ne ako mu se posreci.
postoje suptilniji nacini da se menja svet. dovoljno je za pocetak promeniti sebe, urediti sebe najbolje sto mozes i to je to.
ne postoji nista bolje od toga.
a istina je, od kad je sveta i veka, da su takvi malobrojni. nikada se nisu umonozavali kao ostatak covecanstva. to je cinjenica, i nema tu sta da se veruje ili da se nekakvoj promeni nada. priroda je to uredila tako.
zasto? pojma nemam.
sa jedne strane imamo mocnike kojim u prilog ide malodusnost, s druge strane -mocnike- koji zapocinju sa nekim novim idejama i takodje su im potrebni sledbenici. sa koje god da si strane..vojnik si. a oni prvi ginu.

Permanent Link

9/9/2010 -
Poslao Y
laku noc kmO7: )

Permanent Link

10/9/2010 -
Poslao Wolfie
Covjek je kroz citavu, nama poznatu, istoriju, cinio boljim drustveni sistem u kome je zivio, a to se uvijek desavalo ne evolucijom tih sistema, nego uvijek krupnim revolucionarnim djelima koji su ih zbacivali. Grdno bih pogrijesio ukoliko bih rekao da je danasnji kapitalizam gori od robovlasnickog perioda, ili pak od perioda feudalizma koji mu je slijedio - nije, naravno.
Covjek danas jeste obmanut, uskracen za mnoge istine, pa i slobode, ali barem nije predmet, ma koliko pokusavali da ga dehumanizuju. Tome sto je covjek danas toliko slobodniji nego sto je bio prije, nemamo zahvaliti uopste pasivnom otporu, nego upravo aktivnoj borbi potlacenih za prava za koja vjeruju da im sleduju. Pasivni otpor se uostalom samo javlja, u okolnostima za koje se onaj aktivni vec izborio, i on je sam po sebi u najboljem slucaju inhibitor postojeceg sistema, ali nikada elemenat koji ce sam po sebi situaciju preokrenuti nabolje.
U slucaju da se taj pasivni otpor prosiri makar na jednu osobu, onda vec imamo aktivni otpor, koji ne znaci nuzno uzeti pusku u ruke i jurisati na hale, naftne platforme, bankarske centre, ili okupacione trupe negdje u svijetu. Aktivan otpor je svaki pokusaj da se otkrije nesto vise od onoga sto nam se servira i da se to znanje podijeli sa drugima.
Covjek danas ima toliku slobodu, da je svjesna i prosvjetljena masa najveci protivnik danasnjeg rezima. Svaki pokusaj uskracivanja takvih sloboda jeste krsenje ustava i svih formalnih nacela "demokratskih" drustava, u kojima u principu zivimo. Osvijestiti covjeka znacilo bi samo mu ukazati, koliko pravo ima da bude slobodan, a koliki je rob unatoc tome.
Mi smo stvarni robovi sa iluzornim okovima na sebi, za koje smo dozvolili da nam ih stave. Ipak, da bismo ih skinuli, nije dovoljno da jedan covjek ucini nesto, nego vecina da digne svoj glas protiv ratova, protiv privatizacije zdravstvenih i penzionih fondova, protiv bankarskih kartela i vrituelnog novca kojim svijet drze u saci, protiv eksploatacije radnika, itd. Ukratko da dignemo svoj glas za prava koja nam sleduju cak i u ovom sistemu, i da pokazemo samo malo empatije, dijeleci svoja dobra sa siromasnima i gladnima citavoga svijeta, pomazuci tako da se stopa razvoja u svim krajevima svijeta sto prije ujednaci.

Covjek je u stanju da robuje, covjek je u stanju dosta toga da trpi, ali covjek nikada nije u stanju da robuje i trpi vjecno. Sto je dugotrajnije, sto je intenzivnije i nehumanije tlacenje postojeceg drustvenog sistema, to ce njegov krah biti tezi i potpuniji.
To je jednostavan zakon drustvene ravnoteze u ciju moc smo se osvjedocili toliko puta, od pada Rimskog carstva, preko Francuske burzoarske revolucije, do revolucije koja ce dovesti neki bolji sistem ovoj planeti.
Kao sto rekoh, ne zalazem se za nasilno rjesavanje problema, jer mislim da u danasnje vrijeme to nije neophodno, ali ukoliko bi zaista bilo neophodno, zar bi poginuti bila najgora stvar koja bi mi se mogla desiti?
Smrt ce kad-tad doci na moja vrata, pitanje je samo kada me ona odnese sa sobom, sta cu iza sebe ostaviti? Ustanici iz Prvog i Drugog srpskog ustanka, nasi borci iz Prvog svjetskog rata, ostavili su iza sebe slobodnu srpsku, kasnije jugoslovensku drzavu, i ma sta poslije da se s tom drzavom desilo, njihova zrtva nije bila uzaludna.
Kada su Che Gevaru pitali plasi li se smrti, rekao je: "Ne, revolucija ce zivjeti i poslije mene." Nije najstrasnije umrijeti - to je ionako neminovno. Pitanje je samo da li cu umrijeti miran i svjestan da sam ucinio sve sto je bilo u mojoj moci da za sobom ostavim svijet boljim nego sto bi to bio bez mojih pokusaja?

Izmenio Wolfie dana 10/9/2010 u 00:24

Permanent Link

10/9/2010 -
Poslao AhEhIhUhOh
Himna Buduceg Coveka:

"Ljudi koji obraćaju striktnu pažnju na objektivnu realnost sa svoje leve i desne strane, postaće realnost Budućnosti."

P.S.Ova Civilizacija je u svakom pogledu istroshena,
vreme Lazi, Iluzija i Obmana ce proci.

Permanent Link

10/9/2010 -
Poslao Anoniman
Ukoliko prije toga ne nalete na "banderu".

Permanent Link

10/9/2010 -
Poslao Y
od svega, covek je najmanje u stanju da bude slobodan.
jedino sto eventualno moze je da jedan sistem zameni drugim. ali da bude slobodan...ne, ne.
kada bi danas raspustili covecanstvo nastao bi haos. gori od ovog kontrolisanog koji imamo.
nema bitne razlike izmedju robovlasnistva i kapitalizma. kapitalizam je samo malo lepse upakovan pa covek misli da od njega nesto zavisi.
nije strasno poginuti, uzalud je poginuti dok je covecanstvo na ovom nivou svesti.
no, kako je kome volja.
svet od nastanka do danas nije postao bolji. nista se sustinski nije promenilo, samo menja oblik.

AhEhIhUhOh kaze -P.S.Ova Civilizacija je u svakom pogledu istroshena,
vreme Lazi, Iluzija i Obmana ce proci.- i cini se da je tako. na koji nacin i kada ce to proci, ne znam...ali tu i tamo, prostruji taj osecaj kao strujanje vazduha u prostoriji u kojoj nije otvoreno nista.

sa civilizacijom koja je potrosena netragom bi trebale da nestanu i revolucije.
do tada, uzroci ostaju, -ginemo- zbog posledica.
jednom mozda, ali sada nema izgleda da cemo imati milione ljudi sa svescu jednog isusa i svih ostalih naprednih ljudi koji su stradali da bi oni posle njih izvrnuli ideju i od nje napravili sredstvo za manipulaciju.
ako ne vidim stvarnost na pravi nacin, a budem svedok za svog zivota sustinskih promena u ljudskom bicu, sa najvecim mogucim zadovoljstvom priznacu da sam pogresila.

Permanent Link

10/9/2010 -
Poslao Wolfie
@Yin:
Slazem se da ce proci - da ne vjerujem u to, sigurno nista od ovoga ne bih napisao. Mada iskreno ne vjerujem da cu to docekati, volio bih da vidim to novo doba, koje mozda nece biti savrseno, ali ce biti jos jedan korak blize savrsenstvu kome tezimo.
Ipak, kada kazemo da u principu nema razlika izmedju robovlasnistva i kapitalizma, to vazi samo "u principu" nepravdi koje se cine danasnjem covjeku, ali sam intenzitet nepravdi nad danasnjim zaposlenikom koji otplacuje kredite za kola i kucu, ne moze se porediti sa nepravdama cinjenim nad robom, koga su bicevali, ciju su djecu prodavali na pijacama roblja, koga su ubijali zbog neposlusnosti ili bacali lavovima.
Nepravdi ima, i bice ih jos dugo vremena, ali moramo biti svjesni da se stvari mijenjaju nabolje, a covjek je sa svojim stremljenima i svojom borbom za neko bolje sutra, glavni nosilac tih promjena. Samo od sebe, nista se nece promijeniti nabolje.

Permanent Link

10/9/2010 -
Poslao Maza
@Y:
"od svega, covek je najmanje u stanju da bude slobodan.
" Mislim da je sasvim suprotno, od svega, covek je najmanje u stanju da robuje. Bez obzira, kakve mu okove stavljali, covek je trazio slobodu, osecao se ugrozenim pod okovima i bacao ga sa sebe upravo revolucijom. Kada bi mu bilo prirodno da robuje, nikada se ne bi pobunio protiv tog stanja.
Da je kapitalizam samo blazi oblik ropstva od robovlasnistva i feudalizma, to je Wolfie u prethodnom komentaru lepo objasnio, tako da si to samo potvrdila. A da li bi bio bolji da su robovi mislili da je revolucija uzaludna i da su nemocni kao sto ti danas mislis?
Uzalud cemo ginuti dok je covecanstvo na ovom nivou svesti? Bice dok god razmisljamo da smo nemocni protiv "robovlasnika". Nivo svesti se ne dize prihvatanjem nametnutog sistema, vec upravo pobunom.
"svet od nastanka do danas nije postao bolji. (Demantujes samu sebe u prethodnoj recenici si napisala da je kapitalizam blazi oblik od robovlasnistva) nista se sustinski nije promenilo, samo menja oblik" To je najveci Zlocin i sramota koju mozemo izvrsiti prema zrtvama nasih predaka!!!! Lako je nama iz udobne fotelje da pametujemo i filozofiramo. Neko je za tu nasu udobnu fotelju zivot dao, zivot koji nije bio toliko udoban.
Inace, ovo razmisljanje je najpozeljnije od strane danasnjih "robovlasnika" trebalo bi da se zapitas koliko si zapravo izmanipulisana. Svi bi smo mi voleli da se preko noci nesto promeni, inace nije vredno truda. Nasi preci koji su rusili robovlasnistvo i feudalni sistem su mislili drugacije. Oni su se zrtvovali za buduce generacije, znali su da oni u toj promeni nece uzivati ali njihova deca hoce. Nazalost vecina danas tako razmislja, ako ja necu videti taj bolji svet, zasto da ginem? Zasto da skratim sebi ovaj zivot? Kada bi oni koji misle da je revolucija uzaludna, samo priznali da su samo kukavice i sebicni da ga oni sami dizu?

Permanent Link

10/9/2010 -
Poslao Wolfie
@Maza: Ovo je bilo bez dlake na jeziku. Ne mogu nista drugo da dodam, nego da izrazim divljenje zbog takvog nacina razmisljanja. I naravno da se slazem sa svim napisanim.

Permanent Link

10/9/2010 -
Poslao Y
videcemo..ili mozda necemo.
pozz: )

Permanent Link

10/9/2010 -
Poslao Y
ako ti tako kazes M, neka tako bude.
ne zameri mi, ali mene sada mrzi da se bavim vise ovom temom.
pozz.

Permanent Link

10/9/2010 -
Poslao Wolfie
Samo neka se desi, sto prije.
Pozz, Yin

Permanent Link

10/9/2010 -
Poslao km07
Evo da i ja prozborim koju. Molim da se uvaži činjenica da sam pod dejstvom alkohola pa moram oprezno da formulišem ono što ću sad da kažem. U tom procesu, verovatno ću izostaviti neke bitne činjenice. A sa druge strane, zabole me. Svako ostane nedorečen na ovaj ili onaj način.
Pazi ovako, ako nas karteli snabdevaju uljem, mlekom i ostalim sranjima, a karteli nisu ništa drugo do mafija pod finijim nazivom. I ako ta mafija pregovara sa državom šta će pošto biti, onda ne treba ići dalje u analize... pametnom dovoljno. Suzbija se sitan kriminal. Sa krupnim kriminalom se pregovara. Šta mi radimo po tom pitanju? Ništa. Vrebamo ulje iz robnih rezervi, čekamo mleko, sad ga ima sad ga nema...

Ajde kao, hoćemo mi neko socijalno pravedno društvo. Ali problem su ovi balavci naprcani devedesetih, šupak im je još uvek zasran a već srbuju, ne umeju ni pušku da rasklope ali zato hoće da tamane šiptare, ustaše, balije. A ništa od navedenog u oči nisu pogledali.

A šta mi radimo koji pamtimo neki manje usran sistem? Trpimo ko kurva koja ceo dan nije imala mušteriju pa se boji se da ode pred makroa bez kinte. Srbija je zemlja k u k a v i c a a ne heroja. U svakoj zemlji u kojoj narod drži do sebe, ova bagra na vlasti bi bila u bajbokani, od poslaničkih šofera do "manekena".

Jedni bi Šešelja, drugi mi kralja, treći republiku, četvrti bi Carstvo nebesko, peti Srbiju do Ogulina... Svi bi mi nešto hteli, Aco sine. Ali svi ćemo dobiti isto. Š I P A K. Upravo iz tih razloga.Mi živimo u zemlji koja se RASPADA. I kad se skupimo da protestvujemo, dobijemo po pički od milicije koju hranimo lebom. A šljam u tim našim redovima kibicuje izloge sa patikama. Nikad ih nije malo. Jebe se njima za ideale. Promašenih generacija je sve više... A ja nisam moćni rendžer ni Hristos da nešto sam menjam po tom pitanju. Stalo mi je do par ljudi, za ostale me boli kurac. I nemam problem da to kažem.

Pre deset godina sam išao kao budala na proteste i nadao se da su se većinski, krezavi i polupismeni Srbi patriJote opametili i rešili da počiste to svoje dvorište. Šta sam dobio i doživeo toj celoj zajebanciji? NIŠTA DOBRO. Da li bi danas išao na bilo kakav miting, protest? NE. Video si kako to izgleda kad se Srbija skupi, 2008. U šta smo mutirali. Neće se ovde ništa dobro desiti ni do 2030. Neću ništa više da uradim za Srbiju, što ne moram po zakonu.Platiću jebeni porez, telefon, struju, đubre i etažno grejanje, a za ostalo, j e b i t e s e ! A čim/ako mi se ukaže prilika da odem, i otićiću.

Permanent Link

10/9/2010 -
Poslao Wolfie
Prijatelju, to jesu sve problemi u kojima se ova zemlja nalazi, tacnije, oni najveci sto strce iz gomile kojom smo se zatrpali, i kojom su nas zatrpali u proteklih nekoliko decenija. Vidim tu samo dva izlaza, ili "lopatu u ruke", pa zgrcati govna oko sebe, ili se iz njih izvuci i otici u neko sredjenije drustvo.

Drago mi je sto se nakon svog silnog filozofiranja o svijetu uopste, u prethodnih 20-ak komentara, neko ipak nasao da ukaze na one konkretnije probleme nasega drustva.

Danas sam pricao s prijateljem o ovoj temi. Kaze ubi ga malodusnost mnogih prijatelja iz nase okoline - ljudi umiru, tiho, ali sigurno, s grizom savjesti i mnostvom opravdanja kojom bi je ublazili. Sve znam i sam, trudim se da ih natjeram da se pokrenu, da izadju iz basta kafica, da rade nesto, da izadju iz te letargije i ostave izgovore po strani. Nisu pederi, ali cak ni zenske ne muvaju, a u najboljim su godinama (kasne dvadesete, pa nadalje).
I slozimo se moj dragi prijatelj i ja, da nije dovoljno samo znati i biti svjestan, nego treba i poraditi nesto na svemu tome ukoliko zaista imamo muda za to.
I onda uzmemo da gledamo sta nam je raditi, posto ocito obojica zelimo nesto da promijenimo - u nasem uzem drustvu, medju nasim prijateljima, a uz nesto srece i truda, mozda cak i sire. Pitanje je samo - kako!?
- Da li je dovoljno to sto prevodim dokumentarce (za koje prevodi jos uvijek ne postoje) na srpski jezik, cineci ih dostupnim nasim sirim masama?
- Da li je dovoljno to sto u svakoj prilici sa svakim poznanikom pricam o globalizaciji, uticaju masovnih medija, sprjecavanju srpskog ujedinjenja jos od XIX vijeka i rasparcavanju postojece srpske drzave danas, americkim intervencijama od Koreje, Gvatemale, Vijetnama, Salvadora, do Iraka, Srbije i Avganistana danas, o izraelsko-palestinskom sukobu i nepravdama o zlocinima pocinjenim nad Jermenima ili Kurdima od strane Turske, o bankarskim kartelima koji citave vlade drze u saci?
- Da li je dovoljno to sto radim na razvoju kriptografskih alatki, koje ce u danasnje dane opsteg prisluskivanja pomagati korisnicima da koliko toliko sacuvaju privatnost svog zivota, ili barem otezaju prisluskivacima da do njihovih podataka dodju?
- Da li je - ne znam i ne mogu da sudim, ali gledam svakako da ucinim vise.
Radim, takodje, i na jos jednom projektu, ali o tome cu te obavijestiti ako jednoga dana bude gotov, a nadam se da hoce... Upravo zbog toga, bezveze bi sada bilo nesto vise pricati o tome.

I mada razumijem tvoju zelju da odes odavde, davno sam prestao da razmisljam o tome - da sam mislio odlaziti iz Srbije, otisao bih jos prije 5 godina, kada sam kao jedan od najboljih studenata FTN-a u NS-u mogao otici na PhD u GB. Dakle, ta opcija je otpisana - ostao sam zbog osjecaja koji mi nije davao mira, a koji je od mene trazio da pruzim nesto vise ovoj zemlji. I dan-danas taj osjecaj zivi u meni, i trazi neke akcije, trazi neki nacin da ucinim nesto vise i mada se iskreno trudim, jos uvijek osjecam da onaj "pravi nacin" tek treba da bude otkriven.
Uhvaceni smo u perfidnu mrezu kojom vladaju kriminal, korupcija, zelenastvo i sve one ljudske slabosti koje pod tim okolnostima dolaze do izrazaja. Kako se osloboditi tih okova? Na koji nacin se boriti protiv toga? Cinim nesto, trazim odgovore, ali jos uvijek ne znam.

Ipak, razgovori, diskusije, kao sto su i ovi sa tobom i Yin, kao i sa bilo kim - kako protivnicima mojih ideja, tako i onim istomisljenicima, svakako da mi mnogo znace.

Izmenio Wolfie dana 10/9/2010 u 23:14

Permanent Link

11/9/2010 -
Poslao km07
United States of Serbia?
Biće izgleda još jedna traktorijada...
Ali ne iz mog džepa i preko
moje grbače!

http://www.youtube.com/watch?v=OdqiTlLScYY

U svakom slučaju jarane,
sretno s tim.
Ja imam pametnija posla.
Nemam "braću".
Imam jednu sestru i jedan život.
I treba mi još, jedna žena.
Pored koje su ostale suvišne.
To će biti moje Trojstvo.
Kapiraš?
Nadam se.



Permanent Link

11/9/2010 -
Poslao Wolfie
Hvala, i sretno uspostavljanje Trojstva.

Permanent Link

11/9/2010 -
Poslao Kaufman2007
Hvala, prijatelju!

P.S. "Project Camelot" traži prevodioce. Ja sam razmišljao da se prijavim ali sam ustanovio da me mrzi. Pokušaj. Imaju dobrih stvari...

Permanent Link

11/9/2010 -
Poslao Wolfie
Hvala, druze, na informaciji!

Trenutno prevodim "Wake Up Call - New World Order", koji traje oko dva i po sata, pa cim ga zavrsim, pogledacu sta je taj Camelot. To bi bilo za nekih 7 dana otprilike, s obzirom da sam s ovim tek poceo.

Pozdrav!

Izmenio Wolfie dana 11/9/2010 u 20:08

Permanent Link

O meni

Ne cini li vam se da se desava nesto istinski pogresno sa svijetom u kom zivimo!?



Poslednje napisano
Meni
Kalendar

Prijatelji
Linkovi


    Entry 30 of 37
    Prethodna strana | Sledeća