11/5/2007
ZIVOT

 

Znam da cu jednom sve razumeti…

     

Da li vam se cini da  vas zivot nije ni najmanje onakav kakav ste ocekivali…Da, to nuzno ne znaci da nije dobar, vec da nije ni nalik onome kako ste ga zamisljali... kako su vas ucili da treba ziveti… kako ste zeleli da ga kreirate… Ili se uvek iznova trudite da ga stvorite po svojoj zamisli, ali vam nekako izmice, cineci vam se da se vrtite u zacarani krug nemoci…

Lagali su nas da je ziveti lako. Nametnuli su nam zivotne sablone osrednjih dusa… Zasto su nas ucili da ako zivimo po kliseu da je to sreca? Zar sreca nije izvan nas??? Zar ne trebamo biti srecni sami sa sobom, u sebi…Neko je rekao da je sreca stanje uma, moglo bi se reci da je tako, ali samo nas um moze znati sta mu treba …,da, nasa sreca ne zavisi od onoga sta posedujemo, vec od onoga sta smo… I zar sreca ne zavisi od puta koji biramo… kojim usmeravamo nase duse.. 

Lagali su nas i gurnuli u tamu misleci da cemo sami nekako napipati put, ocekivajuci uspeh, onako sami od sebe, nenauceni…To sto su neki uspeli u tami da se ostvare, zar se to nas tice? I zar treba uspeti u tami? I to sto je neko uspeo na putu tame da podigne porodicu ili stekne materijalne stvari zar je to sreca?

Zar nije cilj naci SVETLO…? Zar nije cilj spoznati LJUBAV... PUT ljubavi? Zasto nas nisu ucili da ljubav ne efzistira na putu mraka…. Na putu mraka svaka iskra ljubavi umire, ne moze ziveti dugo… kratkog je veka… Moze samo prividno zasjati i uciniti nam se zivom… Put tame je put obmane, put koji unistava nasu dusu, postepeno, koji nasu ljubav trosi do smrti…

Ucili su nas pogresno… Hteli su da budemo srecni na nujihov nacin, namecuci nam njihov put za nasu dusu… - koja zabluda… Zar nije to ono sto moze unistiti coveka, nametanje puta koji nasa dusa ne moze prepoznati, ne moze  podneti…Pitanje je sta je dobro za mene i ko to zna??

Zar to ne znam bolje sama od onih koji nisu ni pokusali da me razumeju, da proniknu u delic mog bica… Ipak bolje znamo sami ako smo iskreni prema sebi, sami smo odgovorni za svoj zivot…Nemojmo tu odgovornost prebacivati na druge, nemojmo drugima dati pravo da upravljaju nasim zivotima… Ne odricimo se slobode izbora koja nam je data, zarad tereta odgovornosti…

 

Spoznala sam kako je kada me drugi usmeravaju i kako je kada mogu da bitam put..Niko mi ne moze oduzeti pravo na izbor, to je ono sto mi je Bog dao… Iako se ljudi vole mesati i upravljati tudjim zivotima, jer nemaju ispunjenje sopstvenih dusa, ne treba im to dozvoliti. Tako je pogresno i opasno igrati se tudjim zivotima…… makar to bilo i dobronamerno, da li smo mi bogovi pa da znamo sta je za nekoga najbolje… Ostavimo drugima tu slobodu da sami biraju svoj put…Mozemo im pokazati put, ali izbor je njihov…Opasno je terati ih na ono na sta oni nisu spremni…Ono sto smo spoznali o putu mozemo preneti drugima, kome treba to spoznanje uzece ga… Ko ne zeli da se menja nakon spoznaje, ne mora… Ko ne zeli spoznaju nece je ni uociti…

Ali treba RECI ISTINU, treba je definisati… zbog onih koji je zele…Jer oni koji traze ISTINU prepoznace je. Nacice je, i cuvati kao blago… I bice zahvalni…Spoznala sam koliko je opasno kada me usmerava dobronamerno covek…Da li on zna moj put? Da li ga razume?

Jedino onaj koji nas poznaje bolje od nas samih, Bog koji nas je stvorio, koji zna svaku nasu misao, svaku nasu nameru, moze nam pokazati put… Jer zna pravi put, zna nas put, put kojim mi mozemo ici celom dusom…Jedino njemu smem dozvoliti da pronikne u mene da bi mi pokazao kuda smem ici, kuda je dobro ici, kuda zelim ici…

Jedino njemu zelim poveriti vodjstvo… Naravno i dalje ostaje moj izbor , moja volja…. Ali je ipak neko tu u koga mogu imati poverenja … ko ce me usmeriti ispravno, ko ce mi osvetliti put u tami ovog sveta, moj put, bozanski put, , put vecnosti… Jer znam da ce mi ON pomoci kada zapnem za kamen ocaja, da ce me podici ako padnem u ambis beznadja, da ce me oziveti ako umrem, na tren…. I da ce blagosloviti svaki moj trud… iako beznacajan u ocima drugih, da ce sve sto je moje, tajno, sakriveno na dnu srca moci i zeleti dokuciti…  Jedino on moze oziveti moju ljubav, sacuvati je od zla i voditi me putem vecnim……

 

objavio mystery u 07:05 | kategorija: text and design
Permalink | obavesti prijatelja | Komentara (64)
Komentari:
Posalji komentar
Misliš?

Ja ne bih bio tako siguran.
Postlao Nndjbv u 13:54, 11/5/2007 | Link | |
Ne trazi se svetlost, nego se zivi, pa sta bude...nekad mozes na nesto i da utices, nekad ne. Super je kad mozes...Nekad si potpuno prepusten verovatnoci i sledu/spletu dogadjaja...Nekad je taj splet ok po tebe, nekad nije...ako nije, padas...onda je bitno da ustanes...i tako to...

Sumnjam da Bog ima vremena da se bavi pojedinacnim zeljama, htenjima i dusama...Mnogo je velik Svemir da bi se svakom pojavom ponaosob bavio. I tako to.

A Istina...pa to je ono sto se dogovorimo.

A i cemu toliko pridavanja znacaja Istini.

Svetlost je super.

A ni noc nije losa.

Ja volim i jedno i drugo.

Narocito kad je dan sunčan, a noć vedra.

I vide se zvezde.

I tako : )
Postlao nenadjebiv u 14:05, 11/5/2007 | Link | |
Bog je svemocan i naravno da se bavi nama,
ukoliko mi zelimo da se bavi nasim dusama, bavice se...
Sta je bitnije od istine?
Istina je apsolutna i potice od apsoluta - Boga
Postlao mistichna u 14:15, 11/5/2007 | Link | |
Blago tebi kad si tako sigurna.
Ili tesko tebi.
Zavisi od aspekta.

Apsolut, Istina...

Sve neke Kategorije Velike.
Nego, ovaj...gde je tu zivot?

Verovanje je, recimo, mnogo snaznije od Istine.
A i sumnja.

A ni verovanje ni sumnja ne poticu od Apsoluta,
vec od coveka
slabog i prolaznog.


Postlao nenadjebiv u 14:21, 11/5/2007 | Link | |
Stoga ti predlazem da se posvetis prozaicnijim stvarima.
Dnevnim trivijama.
Licnim zadovoljstvima.

A osecanje dobrog / loseg ce ti uvek biti tu.

Don t worry : )
Postlao nenadjebiv u 14:22, 11/5/2007 | Link | |
Onaj ko je na putu tame stekao svoju sreću, isto tako vaspitava i svoje potomke. Tama ne poznaje to o čemu ti pišeš.
Tama diriguje život. Džaba vapaj. Nema ko da ga čuje.
Postlao Anoniman u 14:30, 11/5/2007 | Link | |
Apsolut , istina...
pa tu je zivot...
Postlao mistichna u 14:32, 11/5/2007 | Link | |
Vapaj?

huh.

Tama?

Vidi. Ima dan i ima noc. Gledano sa Zemlje.

A i to je relativno jer i dan i noć su tu istovremeno.

E, sad...ovo oko vapaja...to ne razumem...ali razumem da "nema ko da cuje".

A i sta ima ko da slusa.
Padnes - ustnes - padnes- ustnes

Run, Forrest, Run!!!!

Postlao nenadjebiv u 14:33, 11/5/2007 | Link | |
a da...
setih se sad primera...
oko ovog "sreca putem tame..."

Recimo...ima ljudi koji su stekli "srecu putem tame"...i znas sta im se desilo?
Postali su narodni heroji.

I kriju se u - Crkvi!!!!
Zamisli?

A...da...
Gorece u Paklu. Kad umru, je l.
Mozda.
Slaba je to uteha onima koji su platili "njihovu srecu putem tame"
Postlao nenadjebiv u 14:36, 11/5/2007 | Link | |
Aniniman kaze :Tama diriguje život. Džaba vapaj. Nema ko da ga čuje.
Pa ne mora se biti u tami, vapaj? cuje ga Bog,
ali da li mi cujemo Boga??? da li zelimo da ga upoznamo, da dokucimo njegove puteve, njegovu volju...
Sigurno nas nije ostavio u tami bez izlaza...
Izlaz postoji iz duhovne tame ovog sveta...
Bog je izvor duhovnog svetla i istine...



Izmenio mistichna dana 11/5/2007 u 14:40
Postlao mistichna u 14:36, 11/5/2007 | Link | |
@nenad tebi se bas svidelo ovde da pishesh

Postlao mistichna u 14:38, 11/5/2007 | Link | |
Don t worry : )
ja sam dobro...
Postlao mistichna u 14:39, 11/5/2007 | Link | |
Reci ti meni Mistična, gde je bio bog dok su pišali na dečije stvari u Požarevcu? Gde je bog dok deca umiru od gladi u svetu? Gde je bog dok se ubijaju za šaku materije? E ne čuje bog nas. Digao je ruke.Bog ne postoji. Nažalost.
Postlao Anoniman u 14:41, 11/5/2007 | Link | |
Cek... ja sam mislio kad ti napises tekst, i kad postoji opcija "posalji komentar", da ti onda ne smeta da "ja pisem".

Eto, recimo, ja bas volim da pisem.

A nekad imam sta i da kazem.

I evo, kazem.

Mislim da se Bog ne bavi tobom niti tvojom dusom.
Mislim da je Vera jaca od Istine.
Mislim da je Sumnja jaca od Istine.

Mislim da trazis pogresne stvari.
Naravno, ako sve ovo sto pises nije zezanje da prodje vreme.
U tom slucaju, sve ok : )
U slucaju da ti ovako vidis zivot, zao mi da ti prodje uludo.
Jer to sto trazis ne postoji u tom obliku u kojem ga trazis.
Pa ces se razocarati.
E sad...odande se niko ne vraca, da nam kaze je l istina ili nije.
Tako da je sve to jako zajebano.
I onda ...prosto mi dodje da ti kazem...aj opusti se...ima neceg i u ljubavi : )

I fizickoj, naravno : )
Postlao nenadjebiv u 14:43, 11/5/2007 | Link | |
Anoniman, da li si pokusao da trazis Boga
da li si citao Bibliju ikada...
Tako je sada , zivimo u vremenu kada je zlo na svom vrhuncu...
Bozja namera je ta da ce Bog u buducnosti otkloniti sve zlo, kao i zle ljude ...
Ako zelis odgovore dobices ih
Postlao mistichna u 14:45, 11/5/2007 | Link | |
Nenade ja sam odavno nasla Boga ....ne shvatas,
na tom putu sam odavno...
Postlao mistichna u 14:47, 11/5/2007 | Link | |
Ali uvek ostaje tvoj izbor
Postlao mungos u 14:48, 11/5/2007 | Link | |
Lepo zboriš devojko. Lepše ti stoji četkica nego filozofija. Slikaj. Sviđa mi se kako slikaš.
Postlao Anoniman u 14:49, 11/5/2007 | Link | |
Nenade
najbolja je ona cista duhovna ljubav...
bozanska ...
da li si ti spoznao ljubav u pravom smislu?
Postlao mistichna u 14:51, 11/5/2007 | Link | |
Ne shvatam.
Priznajem.
Takodje, ne shvatam da veruješ da je zemlja ravna ploča kao što u te četiri priče plus otkrovenje piše.

Ako si nasla Boga, pretpostavljam da si Dobra i Bezgresna. Da tako zivis. Da nemas licne svojine. Da si sve izdelila prosjacima. Da jedes samo povrce i voce. Da se molis dan i noć za spasenje. I tako to.

A ja sumnjam da ti tako zivis.
Za pocetak, imas kompjuter i imas net.
Postlao nenadjebiv u 14:51, 11/5/2007 | Link | |
Mungos))
da,uvek imamo izbor cak i na bozanskom putu....
Postlao mistichna u 14:52, 11/5/2007 | Link | |
Jesam. Upoznao sam ljubav vise puta.
Ovu "emotivnu" i "duhovnu".
Onu "bezuslovnu".
A fizicku jos mnogo mnogo mnogo vise puta.

I sve su bile čiste.
Uglavnom.

Medjutim, ja nisam "našao" ništa natprirodno u svemu tome.
A i video sam slike planete Zemlje.
I znas sta...okrugla je.
I stoji malo ukrivo.

Postlao nenadjebiv u 14:53, 11/5/2007 | Link | |
Nenade, pa zar je greh imati kompjuter,
eto ovo je meni bas primer kako se primitivno shvata vera u Boga.
Vera u Boga ne znaci da moras biti siromasan i jadno ziveti... bas naprotiv Bog nama zeli ono najbolje ....
Postlao mistichna u 14:54, 11/5/2007 | Link | |
Anoniman hvala ti na lepim recima,
ako te jos uvek zanima ono sto si me pitao o Bogu imas na mom blogu - link MOJ Blog.hr pa tu imas objasnjeno to sto si pitao... u tekstu BOZJA PRAVEDNOST a nacices jos ponesto o tome ..
pozz

Postlao mistichna u 15:01, 11/5/2007 | Link | |
Gde pise da je zemlja ravna ploca ??? U otkrivenju ???
to ne pise nigde u Bibliji...
Bas u Biljiji se mogu naci dokazi da je zemlja okugla i to je zapisano jos u 7 veku pre ne....mrzi me sad da trazim stih
Postlao mistichna u 15:03, 11/5/2007 | Link | |
pa, ja sam citao u tim pricama da ne treba da me interesuje bilo sta materijalno. Da je posedovanje greh. Da je sve u duhovnom. I da smo gresni rodjenjem (ovo poslednje priznajem, samo ne iz tih razloga na koje si pomislila).
Takodje, cuo sam da ljudi u manastirima zive bas tako. Kao sto tamo pise.

Stoga se pitam - sta ce tebi kompjuter.
On je cca 350 eur.
A ima ljudi kojima to treba. Taj novac.
Tako nekako.

So...ili jesi ili nisi.

Ja znam da nisam.

A ti?
Postlao nenadjebiv u 15:05, 11/5/2007 | Link | |
Evo iz Biblije - Isaija 40 :22 :"On (Bog) boravi nad krugom zemaljskim..."
Izvorna rec je hug koja oznacava sferican oblik...
Zapisano u 7 veku pre n. e. kada se nije znala istina o obliku zemlje ....a naucnici su to potvrdili daleko kasnije... to se zna..
Postlao mistichna u 15:11, 11/5/2007 | Link | |
Pomaganje duhovno je monogo dragocenije od materijalnog... A to svi mozemo...
isus Hrist je prvenstveno pomogao ljudima u duhovnom smislu otkrivsi im istinu, obznanivsi im Bozju nameru i ono cega se trebaju drzati da bi bili pravi hriscani...
itd
Postlao mistichna u 15:17, 11/5/2007 | Link | |
znaci toliko....
Postlao mistichna u 15:32, 11/5/2007 | Link | |
kako mi je ispala slicica za post....??
Postlao mistichna u 15:41, 11/5/2007 | Link | |
Meni je jedino merilo da mi je dobro,
a dobro mi je ako ne radim nista protiv svog bica,
znaci ako radim samo ono sto mi prija...
i uopste me ne interesuje sta Bog o tome misli
niti sam sta ocekivala od zivota
niti sam razocarana
niti sam pateticna...
niti zalim za bilo cim
svaka moja rakcija je uvek bila prirodna i normalna
nikome nisam nista cinila sa mukom
ako cinim-cinim od srca ili ne ucinim
najljigaviji su mi ovi usemljeni ljudi
toliko su ubedjeni da su oni ispravni gradjani
da su oni OK..., a muka su, jer nikada nisu ziveli svoj zivot i po svom, jer su uvek ziveli jer "tako treba",
zbog komsije, rodbine, ocekivanja roditelja, ili bilo sta..., nisam Ta.
Postlao Azra u 15:42, 11/5/2007 | Link | |
Svi imamo izbore, pravo na svoj put...
ako nam to daje Bog , ko je onda covek da nam
oduzima ili ogranicava to pravo...
Postlao mistichna u 15:58, 11/5/2007 | Link | |
" Bog možda postoji, a možda i ne.Ja to ne znamAko ne postoji nemam šta da izgubim jer ću biti definitivno mrtav i biće mi svejedno.Ali, ako postoji mogu da izgubim puno.
Zato ja verujem da postoji"
Blez Paskal, parafrazirala sam malo n sećam se tačnog citata, davno sam ga pročitala
Ja ne mogu dokazati ali osećam i verujem da postoji
Postlao lazarica u 16:30, 11/5/2007 | Link | |
Paskalova opklada
Pod ovim pojmom se podrazumeva Paskalova teorija o verovanju u Boga. Opklada zapravo predstavlja zbirku beležaka objavljenih u delu Misli. Opklada govori o tome da je bolje verovati da Bog postoji; jer je bolje verovati u nešto nego ne verovati uopšte. U svojoj opkladi Paskal pruža jedan analitički proces po kome osoba može da proceni vrednost verovanja u Boga. Paskal, dakle, daje samo dve opcije: verovati ili ne verovati. Iz ovoga slede mogućnosti:

* Veruješ u Boga.
o Ako Bog postoji, ideš u raj posle smrti; što znači da imaš beskrajnu dobit.
o Ako Bog ne postoji, gubiš; tvoj gubitak je konačan i samim tim zanemarljiv.
* Ne veruješ u Boga.
o Ako Bog postoji, ideš u pakao; gubitak je beskrajan.
o Ako Bog ne postoji, tvoja dobit je konačna i samim tim zanemarljiva.
Postlao lazarica u 16:31, 11/5/2007 | Link | |
Bog postoji, ne moze ga neverovanje ljudi uciniti nepostojecim...
A ne moze se dokazati da Bog ne postoji
Postlao mistichna u 16:49, 11/5/2007 | Link | |
Ovaj...pise da je sfera iznad zemlje u tom citatu...sto znaci da je nebo sfera...sto se vidi i bez nauke.

A ovaj...ako to pise, sto vi Vernici spaliste onolike ljude, a one koje ne spaliste prokleste i življahu u strahu i bedi samo zato što propovedahu da nema kornjača, ni slovnovih ledja na kojima leži Zemlja, da nismo centar Svemira i da se , jebote, u stvari, okrećemo oko Sunca?
Postlao nenadjebiv u 16:50, 11/5/2007 | Link | |
Ne znam za Paskalove opklade, ali evo Teoreme Nenadjebivog:

Kad odem (eventualno) pred Sv Petra, i kad on izvuče fajl sa mojim nepočinstvima, sigurno će tu stajati i ovaj da sam na blogu kod Mistične rekao da Bog možda ne postoji. Što je opasan greh i mislim da se zove bogohuljenje. Je l tako? Tako je. E, sad...imam ja tu i mnogo težih grehova, ali u fajlu piše sve, pa ćemo sigurno doći i do ovoga. So, ja postavljam pitanje: Kakav je taj dobri Bog koji će mene poslati da večno gorim u Paklu samo zato što sam na nekom blogu napisao da Sumnjam i Ne Verujem? Kako je moguće da je Vrhovno i Apsolutno Dobro tako osvetoljubivo i sitničavo?

Ja mislim da nije.
Postlao nenadjebiv u 16:54, 11/5/2007 | Link | |
spalise ih nevernici pod okriljem crkve... zna se istorija... inkvizicija itd..
Nije svako vernik ko sebe tako zove,
vec dela govore o necijoj veri
Postlao mistichna u 16:55, 11/5/2007 | Link | |
Vidi ja sam samo u tekstu se osvrnula na Boga,
nisam pisala o crkvi niti je zastupam niti o njenim gresima...
podrzavam izvorno hriscanstvo i Biblijsku nauku...
Postlao mistichna u 16:57, 11/5/2007 | Link | |
hm...vi uvek imate kakvo lepo opravdanje. Ali tad narodi mnogi u strahu življaše i ti što ubijahu bejahu Istinski i Najveći Vernici i govorahu da im je Bog dao dozvolu da spale nevernike, djavolje poslanike. I proganjahu nauku dugo vekovima, a bez nauke ljudi umirahu od raznih bolesti strašnijeh kao što je grip.
Postlao nenadjebiv u 16:58, 11/5/2007 | Link | |
i ne brini ne ces vecno goreti u paklu ....jer pakao ne postoji, to je pagansko ucenje...
ali u sudnjem danu, tacnije Armagedonu, Bog ce unistiti zle ljude - jer je to pravedno
ljubav je pravedna

Izmenio mistichna dana 11/5/2007 u 17:07
Postlao mistichna u 17:00, 11/5/2007 | Link | |
A ko to mi?
ja pricam o svojoj veri
ne uopstavaj molim te
Postlao mistichna u 17:01, 11/5/2007 | Link | |
misliš?

ja mislim da će kad dodje sudnji dan...a mož da dodje zbog raznih stvari...kometa, bliskih explozija supernova etc...da će biti pobijeni svi...i dobri i zli.

I tako.

Mislim...ne ljuti se što ja ovako govorim...posmatraj Blogoya kao pustinju, a mene kao Lukavago koji te iskušava.
Tako ispada da braniš Boga, što je, pretpostavljam, dobar osećaj.
Postlao nenadjebiv u 17:03, 11/5/2007 | Link | |
Nenadjebiv, izvini ali lupaš gluposti.Ko smo to MI VERNICI ???

Puno je religioznih, ali ne i vernih, puno je vernih ali ne i poslušnih.

Ne sudi o veri na osnovu dela ljudi.Jer sve je između Jedinke i Boga a ne između jedinke i drugih

Govori se o Bogu i veri a ne o fanaticima.
Za Boga miloga i Opus Dei veruje u Boga da li Boga treba da poistovetim sa njihovim delima ??!!!

Bog je Ljubav, apsolutna, a ono što ljudi rade......
Postlao lazarica u 17:04, 11/5/2007 | Link | |
Vidiš, čudno je to. Imam komšiju popa. Mnogo ok čovek. Ni sličan ovim popovima s TVa i ovim veroučiteljima. Zato je valjda tako dugo na Kosovu. Al dodje povremeno da vidi ženu i ćerkice...i pričamo tako o svemu (mislim, on mnogo ceni Zorana Djindjića, a pop...zamisli!)...i meni, nekako, uvek dodje da mu kažem, jebote, čoveče, je l ti stvarno u to veruješ. Medjutim, nikako da to prevalim, tu rečenicu, plašim se da ga ne uvredim.

I to se pitam...Zašto s Vernicima uvek moraš obazrivo...zašto se lako uvrede...Možda mene vredja kad neko kaže "credo quia absurdum"...mislim to je jako vredjajuće po logiku...

i tako : )
Postlao nenadjebiv u 17:07, 11/5/2007 | Link | |
Bez nauke ne bi ni bilo mnogih bolesti

Napuštam raspravu , uživajte dalje

Nenadjebivi, izvini, ali ne volim kada me trpaju u gomilu, mi vernici i vi nevernici, nema toga, svako ej za sebe jedinstven
Postlao lazarica u 17:07, 11/5/2007 | Link | |
Nenad
the end

(otishla sam da gledam tenis
Djokovic - Nadal )
Postlao mistichna u 17:08, 11/5/2007 | Link | |
Lazarice...ako je dobar, šta ću ja u paklu? A da ništa dosad nisam uradio, do ovih komentara, sad ću sigurno.

Ok, čujem da nikad nije kasno da se pokajem...ali znajući sebe...

najebo sam.
Postlao nenadjebiv u 17:09, 11/5/2007 | Link | |
Nisam se ja uvreduila nenadjebivi, ali nisam od Tebe očekivala da kažeš- Vi vernici-

Zašto vernik ne bi voleo đinđića?Njegova vera je njegovo lično ubeđenje i uverenje, ne razlikuju se vernici mnogo od ostalih ljudi, da ne kažem ateista

U jednom svom postu sam napisala komentar
Život me naučio da bežim od ljudi koji svojom verom mašu kao zastavom ispred sebe.
Moja vera je moj lični odnos sa Bogom, i moja lična stvar
Postlao lazarica u 17:12, 11/5/2007 | Link | |
nenadjebivi zašto misliš da si u paklu
<Možda ja završim u paklu.
Bog nam je svima dao slobodu izbora i slobodnu volju.
>Možda na kraju Tvog života Tvoje zasluge budu veće nego moje
>Možda ja pri kraju svog života učinim neoprostivo zlo

Možda.....

Voli čovek i dete da mu uputstvo za život i pusti ga da samo sazreva.
Postlao lazarica u 17:15, 11/5/2007 | Link | |
Hm. Pa jeste.
Nego, kako bih ti rekao...

Ja verujućima ne pretim da ako ne poveruju u Nauku, da će goreti u epruvetama.

A ako ja verujućima kažem da Bog možda i ne postoji, odmah me se na to podseti.

Valjda, da bih se uplašio, pa preobratio, pa i ja krenuo u taj ličan odnos.

Nekako, nije to fer.

Sem što svoje argumente verujući zasnivaju ni na čemu, na nekakvim pričicama u nekoj knjizi, na "veruj mi, keve mi", e, kao, bila su čuda, i tome slično...sem toga, još me se i plaši.

Sad, jebiga, ja sam nešto slabo plašljiv...al nije fer prema ostalima.
Postlao nenadjebiv u 17:15, 11/5/2007 | Link | |
Nenadjebivi VERUJUĆI ne prete Bogom
O onima koji to rade ja neću suditi jer nije moje
Ne može mene knjiga ubediti ili ne da Bog postoji ili ne
Plamičak vere je u srcu ili se razgori ili ne
I naravno ne pada mi na pamet da bilo koga ubedjujem da Bog postoji.
Ili veruješ ili ne.
Kraj
Postlao lazarica u 17:20, 11/5/2007 | Link | |
P.S. Uostalom ako je čovek iole razuman jasno mu je da su ipak ljudi napisali Sveto Pismo
Šta je tu još sakriveno a šta ne pitanje je da li ćemo ikada saznati
Da su crkve postale prave mannipulativne organizacije kroz istoriju i to je poznato
Ali ja govorim o Crkvi, a ne o crkvi
malo je pravih vernih i poslušnih ali zbog njih sunce izlazi svakog dana
Postlao lazarica u 17:23, 11/5/2007 | Link | |
Ne. Sunce bi izlazilo svakako.
Izlazilo je i kad su bili dinosaurusi.
To i jeste problem.
Previše egocentrizma.
Postlao nenadjebiv u 17:26, 11/5/2007 | Link | |
ispravka

Još uvek izlazi svaki dan
Postlao lazarica u 17:29, 11/5/2007 | Link | |
Hm sta jos reci
Nenade kad dodje sudnji dan bice unisteni samo zli,
nece biti unistena planeta zemlja, valjda onaj koji ju je stvorio moze i da je odrzi...
Zasto bi Bog unistio sve ljude, mozda je nekima tako lakse da veruju , ali izvini meni je morbidno da verujem u totalno unistenje... koje nema potporu ni u cemu..Zna se da je Sotona taj koji unistava ..
A Bibliju su pisali ljudi - Bozji proroci pod Bozjim nadahnucem, tj Biblija je nadahnuta od Boga i stoga je Bozja rec... ( odavno je dokazano njeno nadahnuce)
Postlao mistichna u 00:31, 12/5/2007 | Link | |
Mhm. Inače, na samom početku, Novi Zavet je imao desetak Jevandjelja...pa je crkva to svela na četiri.

I najdeni su neki tzv Kumranski rukopisi posle Drugog sv. rata.
Prvih hrišćana.
Al nema veze.

Rekoh već...Verovanje je mnogo jače od Istine.

So...ako veruješ u Božije Ljude...
Onda je to tako.

A udar komete u Zemlju...ili explozija neke Supernove iz naše Galaksije...ili hladjenje Sunca i rast njegovog diska...
well...te pojave ne obraćaju pažnju na tvoju Dobrotu, moje Zlo...na mrave, konje, lipe, hrastove, čemprese...

Ali delfini će otići pre toga.

Ostaviće nam poruku:
Dovidjenja i hvala na svim ribama.
Postlao nenadjebiv u 15:10, 12/5/2007 | Link | |
širok je put... mene su uvijek privlačile one uske, trnovite staze, iako mi je teško u trnju naći radost, borit ću se i dalje.
Postlao jullie u 15:14, 13/5/2007 | Link | |
Pravi put je uvek uzak i trnovit.... ali vredi ici njime

Uzak put je put vecnosti...

Izmenio mistichna dana 14/5/2007 u 07:13
Postlao mistichna u 17:58, 13/5/2007 | Link | |
SUPER SI PISAC,ODAVNO NISAM VIDELA TAKO DOBRE TEME...SAMO NASTAVI I USPECES U ZIVOTU!CAO!
Postlao EMINAS u 17:09, 17/3/2008 | Link | |
SASTAVI TEMU U VEZI PRIJATELJSTVA,AKO MOZES...OK?
Postlao EMINAS u 17:11, 17/3/2008 | Link | |
Hvala ti
Da, prijateljstvo je dobra tema ..
napisacu i o tome...
Postlao mistichna u 17:48, 17/3/2008 | Link | |
za tebe misticna,predlog.
Pogledaj film "The Secret"
bice ti mnogo sto sta jasnije ,kada i to dodas u svoj fond znanja,za to zivot verovatno i sluzi,da dodajes u svoj fond znanja,
Ako ne znas kako da ga nabavis ,nudim se da ti ga posaljem,a mozes ga naci i na youtube prvih 20 minuta,pogledaj,neces zazaliti.
Postlao Petar u 11:25, 18/3/2008 | Link | |
Hvala Petre

pokusacu da nadjem film
pozz
Postlao mistichna u 22:06, 18/3/2008 | Link | |


Posalji komentar