Opis bloga


... o tim divnim licemjernim životinjama... Šalim se! Nikakve veze sa njima, osim što ih mrzim...

Meni

Home
Profil
Arhiva
Foto Album
RSS

«  July 2026  »
MonTueWedThuFriSatSun
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

Blog prijatelji

Ostali linkovi

Strana 4 od 6
Prethodna strana | Sledeća strana

Kraljevstvo mačaka

• 18.11.2008 - Lekcije


"Pametan covjek se uci na tudjim, a glup na svojim greskama!"

Ne, nikako ne, pobogu - pa svi smo mi pojedinci, specificni po mnogo cemu, i prihvatiti modalitete tudjih zivotnih pravila, znacilo bi svesti zivot na matematicku formulu, prilagodjenu necijem drugom zivotu, a ne nasem, a to nikako ne moze znaciti srecu za onoga koji ta pravila slijedi.

Covjek jedino na sopstvenim greskama moze uciti o sebi i o svijetu koji ga okruzuje, nekada i vise puta ako je potrebno na istoj, jer taj svijet postoji kao relevantan samo kroz njegov subjektivan dozivljaj. Nikada nije odvojen od iskustva, a upravo to iskustvo je ono sto ga cini autenticnim i drugacijim od osobe do osobe.

I naravno, ovdje na scenu dolazi (u opstem slucaju) sustinska razlika izmedju muskarca i zene.

Zene su po prirodi dosta opreznije od muskaraca i kao takve su sklone prihvatanju pravila koja i nisu same naucile kroz zivot, pravila, pa i sistema vrijednosti, koja im se namecu tudjim iskustvom i stavovima. Otuda zene mnogo teze i nalaze srecu od muskaraca - mnogo teze se ohrabre da tu srecu uzmu, cak i kada im stoji nadohvat ruke, ako bi se tim sezanjem za srecom nesto od "naucenog" moralo odbaciti.

Muskarci su ti koji ce prije i lakse rizikovati, oni kojima su lov i opasnost kroz evoluciju izostrili istinkte toliko da (osim ako nisu picke u dusi) u svakom trenutku znaju sta zele i ne plase se za tim sto zele i da posegnu. Nauceno se zato kod njih svodi samo na ono sto je nauceno na sopstvenim greskama i zbog toga su ta saznanja i autenticnija, ali i vrijednija, jer su prilagodjena jedinki, a ne polu jedne vrste.

Otuda, generalno, i veca naucna i filozofska kreativnost muskarca, dok je umjetnicka otprilike podjednako rasporedjena, mada su i u umjetnosti zene samo slijedile pravce koje su muskarci zapoceli i stvorili.

Za bilo sta novo, potrebni su vjera i hrabrost, a upravo ti vjera i hrabrost, uvijek su bili vise obiljezje muskarca nego zene. Naravno, pricam o vjeri i hrabrosti pred smrcu, izazovom i ponizenjem - pred svim onim od cega zena generalno zazire.

Zenina hrabrost svedena je na "prezivjeti najbolje sto se moze", a muskarceva je izrazena kroz "zivjeti jedino kako se moze"!

Otuda i sigurnost kojom zraci svaki pravi muskarac i potreba za tom sigurnoscu kojoj tezi prava zena.
.
.
Pošalji komentar:

• 18.11.2008 - 21:54

Poslao/la: AnaM
Pojma ti nemas o odnosima muškarca i žena.
Nije ni cudo kad ih mrziš.
Dobro si rekao muškarac lakše rizikuje da dodje do plena, a žena baš nije oduševljena da je smatraju samo lovinom, i to lovac koji misli da u isto vreme mora loviti i sitnu i krupnu divljač, što će reči lovac je daj šta daš, pa tako i na muvu ide topom... nije čudo što se kući vraća prazne torbe, i još praznija srca.
Žene zaostaju možda za muškarcima, jer su muški jaaakoooo pametni, ali nikad nisam videla neku ženu da je potrčala za muškarcem zato što on ima lepe noge, ili mu se otkopčala košulja, a da i ne govorim kako bi svaka žena umirala od smeha i na samu pomisao da satima raspravlja o pivu ili promašenom golu nekog favorita iz Pambukovice
Vera,?
Žene uvek veruju, nadajući se nekoj promeni na bolje, što se ne bi moglo reći za jači pol, oni su uvek prevareni i ne veruju više ni jednoj ženi, jer kad je jedna mogla da ga prevari, i svaka sledeća će...
Hrabrost?
Lako je vitlati mačem kao budala, ili navijati za nekog dunstera, i sama priroda je videla vašu hrabrost.... koji je vaš udeo u svaranju potomstva? Minut dva strasti, i pocepana košulja pijanog euforičnog tate koji je dobio sina...
I ...verovao ili ne,
nisam feminiskinja...
obožavam muškarce,
baš zbog njihovog nesavršenstva
onih glupavih prozirnih laži...
i zbog još nečeg...( naročito one kojima ne treba cialis)
ako ne znaš, baš da ti ne kažem
Komentar bi bio još duži, ali na tvoju nesreću, u nekim stvarčicama se slažem sa tobom
Permalink

• 18.11.2008 - 22:07

Poslao/la: oportunista
Samo preletih tvoj komentar, jer vidim, nista novo ne stoji u njemu, u odnosu na ono zbog cega sam ga i napisao.

Za zgodnom zenom muskarac ce potrcati, ali za muskarcem koji joj se isto toliko svidja zena ce mnogo teze. Isto vazi i za muskarce i zene "zgodne", tj. bogate dusom i duhom.

Ali, ovo nije post samo o tim osnovnim karakteristikama muskarca i zene... Ne, on oslikava samu sustinu muskarceve i zenine licnosti (aktivnost jednog duha, naspram opreznosti i pasivnosti drugog), koja se projektuje na svakodnevni zivot, ali i na nesvakidasnja pregnuca kojima muskarci mnogo vise mogu da se pohvale, a koja upravo iz toga i slijede.

Nije u pitanju ni primitivnost, ni plemenitost pobuda - u pitanju su spremnost i hrabrost da se posegne za onim sto se zeli i onim u sta se vjeruje, u svakom slucaju.
Permalink

• 18.11.2008 - 22:12

Poslao/la: asterion
Verovatno će , ovim tekstom , biti postignuto šta se želelo. Zar ne?
Permalink

• 18.11.2008 - 22:18

Poslao/la: besser
I dalje sam pri stavu da to nema veze sa polom. Ima toliko muskaraca, pa pogledaj samo na ovom blogu, koji su "picke u dusi".
Znam mnogo zena koji su hrabri kroz zivot i pred smrcu. I divim im se. Sve je to veoma jednostavno, i nema potrebe previse filozofije uplitati. Ili si ljudsko bice ili otpadak ljudske vrste ali zapravo, i mene neprekidno zanima ta tema.
Permalink

• 18.11.2008 - 22:21

Poslao/la: oportunista
@Asterion: Vec je ucinjeno. Zeljelo se iznijeti jedno misljenje. Da.

@Besser: Ima i zena koje su hrabre, bas kao sto ima i muskaraca koji su picke u dusi. Samo, hrabrost kada je u pitanju borba za sopstvena uvjerenja, kod zena je izuzetak, a kod muskaraca, pravilo. )) U opstem slucaju, naravno.
Permalink

• 18.11.2008 - 23:18

Poslao/la: nemiri
ima i hrabrih žena. isto tako muškaraca kukavica. možda zato što više ne love.
Permalink

• 18.11.2008 - 23:23

Poslao/la: oportunista
Naravno... Nekada su lov i rat bili vrste prirodnih selektora muskaraca. Kako ih danas ima sve manje, to se i kroz muski rod mnogi pocinju provlaciti na mufte. )

P.S. Svakako da ima hrabrih zena. Jednom od njih se narocito ponosim.
Permalink

• 18.11.2008 - 23:32

Poslao/la: besser
upravo tako!!! To je zapravo nesto lepo sto je nam je donela "evolucija"
Danas ono malo muskaraca, koji jos love, imaju priliku da uzivaju u drustvu hrabre zene, koja je primorana da lovi, tj. obavlja muski posao
A tako je zaista zanimljivije loviti
Permalink

• 19.11.2008 - 02:29

Poslao/la: bejb
hahahah.. nasmeja me bash.. ))

lepo shto ima ljudi koji razmishljaju josh uvek na tradicionalan nachin.. pozdrav.. )
Permalink

• 19.11.2008 - 16:57

Poslao/la: AnaM
besser,
dopada mi se tvoj komentar.
Nisam ja u pravu,
ti si ( teško mi je da priznam)

Ili si čovek, ili nisi,
to nema nikakve veze sa polom!
Permalink