16/12/2007

Haje da ispratimo do kraja " Dobrovoljno orgijanje osmaka", jer to je najnovija konstatacija nadleznih organa. Da li mozete da zamislite da na svetu postoji takav mozak cetrnaestogodisnjakinje, koji bi pozeleo da dobrovoljno odradi felacio jedanaestorici drugova? Ja mislim da to ne pije vodu. Verovatno su "tate i mame" tih decaka "NEKO", pa zaboga, mora da se zataska malo igranje decice. Zvanicno to zvuci ovako:

"NIŠ - Devojčicu od samo 14 godina, učenicu osmog razreda jedne osnovne škole, silovalo je njenih 11 drugova iz odeljenja.
Vest bi svakako bila skandalozna, da je istinita. Devojčica nije silovana, njeni drugovi je nisu napastvovali, a sve što se dešavalo pre dve sedmice bilo je na dobrovoljnoj osnovi, saznanja su policije u dosadašnjem toku istrage.
Prema nezvaničnim informacijama, pretprošlog vikenda u popodnevnim satima u stanu učenika osmog razreda jedne niške osnovne škole, dok njegovi roditelji nisu bili kod kuće, okupilo se društvo iz odeljenja. U goste mu je došlo 11 drugova i jedna drugarica.
Nezvanično, devojčica je svoje drugove oralno zadovoljavala, ali dobrovoljno. Načelnik Policijske uprave u Nišu pukovnik Zoran Stojanović, već je potvrdio da su operativci odseka za suzbijanje maloletničke delinkvencije niške policije u saradnji sa Centrom za socijalni rad, Okružnim javnim tužilaštvom i stručnjacima škole ispituju ceo slučaj, ali da za sada nema elemenata za podnošenje krivične prijave jer još nema dokaza da je bilo prisile.
Policijski izveštaj je prosleđen Okružnom javnom tužilaštvu u Nišu, u kome kažu da je situacija vrlo delikatna, jer su akteri celog događaja maloletna lica od 14 godina, i da se zbog toga ni slučajno ne treba unapred izjašnjavati o okolnostima, koje će, svakako, biti detaljno ispitane. U međuvremenu, roditelji "prozvanih" učenika već su angažovali advokate kako bi tužili novinare koji su, kako smatraju, oklevetali njihove sinove kao silovatelje i napasnike.
- Slučaj jeste zabrinjavajući, ali nije počinjeno nijedno krivično delo - kaže M. K., poznanik oca jednog od "prozvanih dečaka". Za krivično delo bludne radnje mora da postoji prisila, a ovde je nije bilo. Drugo je stvar da li tako nešto priliči učenicima osmog razreda, ali prave odgovore na ovo pitanje trebalo bi da daju pre svega roditelji, psiholozi i pedagozi."


ARHIVA
"TAJNI snimci" maloletnica su postali trend i u Nišu. Gola tela devojčica se preko mobilnog MMS-a razmenjuju gotovo svakodnevno, a mnogi dečaci u svojim aparatima imaju pozavidnu "golišavu" arhivu svojih drugarica.

-izvor:blic-vesti-

I sta reci? Nije bilo prisile? Jedanaestorica????Ko ce normalan poverovati u to...Ko ce moci da spava mirno AKO uspe da se ubedi da je to stvarno uradjeno na dobrovoljnoj osnovi? Ne znam...nekako mi je zao sto ne mogu da se oglase roditelji devojcice. Mada verujem da je njima vaznije da nju sacuvaju koliko toliko, nego da isteruju pravdu zbog "okoline". Stoji jedan komentar ispod ovog teksta: " Pa dobro, makar je nisu silovali. Samo im je pusila." Da li je to ljudsko bice napisalo?

Obratite paznju na tekst pod nazivom ARHIVA. To je ono na sta sam mislila kada sam kazala da moraju roditelji da proveravaju decije telefone, ma koliko se neka deca bunila. Svasta se radi. Svasta mogu da dawnloaduju putem gprs-a, mms-a i ostalih mogucnosti blagodetnog multimedijalnog servisa. Nije, ono sto smo mi zvali " Dnevnik", isto sto i mobilni. Ja sam imala priliku da citam poruke meni bliske devojcice koju sam gledala kako raste u pravu sponzorusicu, pokusavala da ukazem njenoj majci na to, a ona me je zbog toga zauvek otpisala sa spiska prijatelja. Nikada necu zaboraviti poruku koja je glasila ovako ( tada je imala 16 godina):

"Ostalo mi je jos 22 dinara dopune. Hocemo da se vidimo veceras na istom mestu da zaradim dopunu?"

Pa znate li samo koliko takvih devojcica ima na netu? Ko je tu KRIVAC: one, i celokupna prica o drustvu, tranziciji i nemastini protiv koje roditelji ne mogu da se bore jer JADNA deca su prezivela bombardovanje i jela mast i leba; ili MUSKARCI koji kupuju felacio dopunom od 300 dinara? Ili je greska u bazi podataka koju stvaraju sami roditelji? Pa ljudi, i moja baba je jela u vreme drugog svetskog rata, mast i leba i pravila mom tati kasice od brasna i vode, delila cokoladu na kockice tako da moze da potraje onoliko dana koliko kockica ima, pa nije pusila kom je stigla za pakovanje duvana!!!

Uh...opet sam besna. Ne mogu da verujem da ce neko stvarno poverovati da je devojcurak od cetrnaest godina, dobrovoljno uradio to j e d a n a e s t o r i c i   decaka. Neka im Bog oprosti ako uspeju da se ubede da je to istina.


Objavio: Proslost u 08:18
kategorija: obavesti prijatelja| Komentara: (14)
uhhh....već mi je onaj prethodni post oduzeo od ljepot dana...ovaj će me dotući...što je rekao i letač-skratiti za glavu ili za organe...znaš ne mislim da je kriva odluka arapskog svijeta koja je glasila da se odreže organ koji je sibolično kriv za zlodjelo....kada već gledamo se ove nebulozne izjave o tome kako je žrtva kriva jer je žensko, ima da legne i šuti, tko ju šta pita...ne mogu se oteti dojmu , a to je tako da nismo baš uznapredovale od srednjeg vijeka...poentiram na činjenicu da je dio našeg folklornog okružja opaliti ženi šamar, istući ju, zabraniti joj, ne dati da radi...koliko god ima nas koje smo osviještene (ilinismo) puuno ih je koje ćeto otrpjeti i šutjeti...ni naše pravosuđe ( a to vidiš iz klasifikacije 11:1) da nema neku normalno mjerilo...nažalost, na kraju će djevojčica ispasti kriva što je moda popila neko piće, što se nije mogla braniti i što je izazvala njih 11-toricu...gnjusno i grozno...ne pozivam na linč, ne bih to smjela, ali vjerujem dok god netko muški ne obrani tu djevojčicu nema u glavama tih muškarčina svijesti o tome što su i koliko zlo nanijeli djevojčici..a ova druga strana medalje...to je tekovina materijalističkog kapitalizma...sjeti se priče iz kolodvora Zoo, mojoj generaciji je to izgledalo naučna fantastika danas je to svakodnevica...etoo
Poslao Nurlisoul u 09:35, 16/12/2007 | Link | |
Na zalost, u pravu si N-Soul.
Poslao Proslost u 09:57, 16/12/2007 | Link | |
mislim da sam pročitao da neki roditelj neće da kontroliše svoje dete. to je pogrešno. kontrole su potrebne.

tv, net, i mob, ako se ne kontrolišu, može da dođe do problema. ako roditelj misli da to nije u redu, greši.
sve potekne od onog našeg, moje dete ne radi to i to, moje dete je fino. ne lažite se gospodo. deca su inteligentna bića. uz pomoć tehnoloskih ostvarenja današnjeg vremena, imaju mogućnosti da ostvaruju maštu. neka deca misle da su 'veliki' ljudi u tim tinejdžerdkim godinama i naprave sranje. nasilno ili dobrovoljno.

mobilni
imao sam slučaj da je neko greškom pozvao moju ćerku na mob. rekla je da je pogrešno zvao. čoveku se izgleda usladio lep glas devojčice. počeo je da šalje poruke. kako on ima 21 godinu i kako on ovo on ono. žu mi je to pokazala. okrenuo sam ga sa kućnog broja. nije se javio. bacio sam tu karticu i kupio novu. čuvajte svoju decu i kontrolišite, tv, mrežu i mobilni telefon. jedan pogrešan ili možda nasumično - nameran pogrešan poziv, može da donese uznemirenost. ili ne daj bože nešto gore.

čat za decu
nabasala moja deca na neki čat za klince, na onom igricama on line. za decu. gde ima reklama sa mrdanjem sisa za mob i tako još ponešto. pogledam to. na tom čatu, neverovatna komunikacija. zblanuo sam se. ukinuo sam im tu zanimaciju. sad se porazmislite, da li je to normalno?

imamo sajtove za decu. bez kontrole! mislim...nije li to inicijalna kapisla mogućih problema?

tv
tu nemam šta da napišem. sve znate.

i da. moja deca to ne rade. ona su fina. još uvek su mali. ali. da li će biti fina za godinu, dve tri pet, ako ih ne kontrolišem? ne znam.

da li će vaša deca biti fina za godinu, dve, tri, pet? šta mislite?
Poslao čaks u 11:34, 16/12/2007 | Link | |
Mislim da bi za početak, bilo dobro umesto inicijala objaviti pune biografije roditelja ovih dečaka u svim sredstvima informisanja.
Poslao manix u 11:35, 16/12/2007 | Link | |
Kontrole mora biti. I sankcija ako se prekrše pravila. NIje dobro da maloletno dete izlazi do kasno, prvo mu to treba ograničiti, jer tu se mogu javiti potencijalni problemi. I treba uvek pratiti ponašanje deteta, s kim se druži, da li je pokvarilo uspeh u školi, da li je totalno promenilo ponašanje u odnosu na ranije. Mora se razgovarati i to mnogo u nadi da će nešto dopreti do deteta, da će bar pokušati da poštuje sebe i druge. Svedoci smo narkomanije i kriminala koji cveta, a decu ne možemo držati pod staklenim zvonom. I ma koliko ih pazili, nikad ne možemo biti sigurni da neće zabludeti, da neđe krenuti pogrešnim putem. Možda je samo trenutak dovoljan, možda radoznalost, možda osveta zbog nerazmišljanja zbog neke trivijalnosti i vi već imate narkomana ili krimanalca u kući. A šta onda? Vaše dete koje je do juče bilo besprekorno, sad je u problemu do guše, a vi ne znate u prvi mah kako da se uhvatite u kožtac sa tim. Svom sinu ću pokušati da ukažem šta sve može da mu se desi, ako se bude ponašao kako ne treba, i nadam se da će bar deo toga usvojiti. Od malih nogu treba da zna šta droga može da učini, šta rizično seksualno ponašanje može da učini, šta kriminal može da učini jednoj ličnosti. Nadam se, za njegovo dobro, da će shvatiti na vreme.
Poslao Dzo u 12:45, 16/12/2007 | Link | |
ne vredi šta god da napišem neće biti onako kako osećam a to je odvratnu mučninu,bes i gomilu pitanja onima što trube o zakonu....
Poslao svetlana u 12:50, 16/12/2007 | Link | |
@Chaks, @Dzo - Hvala momci)))
Slazem se sa svim sto ste naveli. Nadam se da ce makar velika vecina poceti da razmislja tako
@Svetlana, nema vajde od osecaja mucnine. Mora da se govori o tome gde god se moze, da se dopre do sto vise svesti. Samo tako, iako uzasno polako, moze biti neka promena.
Poslao Proslost u 13:37, 16/12/2007 | Link | |
e sad se pitam u kom sam vakuumum zivla ovih dvadeset godina?! Jbmti!!! Psujem k'o kochijash, roditelji su izludeli od mene dok sam bila u pubertetu, ali OVO?! Osetjam se kao da sam bila u manastiru. Josh tju da pomislim da sam dobro dete. I ne, ne mogu da verujem da postoje takvi ljudi! Prvo, dechaci i devojchice koji bi to radili, drugo roditelji koji to ne bi sankcionisali. Da smo brat i ja bili na njihovom mesu bolje bi nam bilo bolje da smo mrtvi nego da nas se roditelji dochepaju. Jbmt! Ne mogu da verujem!!! Grozno!!! FUJ!!! A mi kao klinci mislili da su cigarete odvratne! I to pre 8 godina najranije, 1999. godine!!! Uzas!!!
Poslao Anoniman u 14:07, 16/12/2007 | Link | |
Silovanje?! Jeste, ali silovanje mladosti od strane društva. Nema više pionira i omladinaca koji su učili mlade zdravom sistemu vrijednosti. Roditelji su okupljeni sobom, obrazovanje letargično u vaspitnom domenu. I šta se dešava? Ne bi me, nažalost, iznenadilo da je ta djevojčica uradila tako nešto misleći da će postati "heroina" društva. Jadno. Baš jadno...
Poslao Seven u 14:08, 16/12/2007 | Link | |
@Seven, "heroina" bi uradili J E D A N A E S T O R I C I samo ako bi bila na heroinu. I to dobroj dozi heroina.
Akcenat je na DVOCIFRENOM broju decaka - i tvrde da je dobrovoljno " odradila" to?
Ma dajte molim vas...stavite se za trenutak u njenu kozu, pa onda posumnjajte u dobre namere.:/
Poslao Proslost u 14:22, 16/12/2007 | Link | |
"Ostalo mi je jos 22 dinara dopune. Hocemo da se vidimo veceras na istom mestu da zaradim dopunu?"

Nadjoh ovo u tvom tekstu i ostadoh zapitan (narochito nakon reakcije njene majke!) pa dobro ljudi shta je ovo???
Zar ovo nije potpuna ludnica??
Neki ovde vidim pominju naravno i drogu i kriminal i sve to stoji...ne pretendujem na to da ja sad imam neku preveliku pamet, ali imam (havala Bogu) vec odraslu cerku, kojoj sam pomogao (kako sam znao i umeo) da prodje i pubretet i sve ostale nevolje devedestih godina, bez slichnih iskustava...smem li reci dakle uzornu devojku...
Prosto smo morali bdeti nad njom u tom nekom smislu da bi bili u toku, a da se ona ne oseca ugrozenom po pitanju lichne slobode...
da,da!! - bilo je i zabrana uz ponekad veoma slozena objashenja zashto i kako to mora biti zabranjeno njoj iako vecina to rade...
I suza je bilo -zashto samo ja ne mogu???
Stegne se srce ali izdrzim - ne moze mila moja, razumecesh kasnije ako sad ne shvatash..etc..et
Proglashavali su me ponekad: prestrogim, retrogradnim, zaostalim i kako sve ne...nema veze...
Danas sam srecan shto je moje dete proshlo sve ove godine bez tih trauma i shto me jaaako voli i razume zashto sam bio tako ponekad i rigorozan...svesna je kaze, da je ustvari jaaako volim i da sam uradio pravu stvar...to mi je naaajveca moguca nagrada za ulozeni trud i ljubav...
A propos toga moga samo da kazem, da mi je uvek bilo nejasno hvalisanje tipa: "..ja mojoj deci nikada nishta ne branim" (?!?!?!)
Kako bre?????
Ponekad sam msilio da se shale ti ljudi aliii....
Kako je moguce podici jedno nesvesno nesocijalizovano stoverenje i dovesti ga do pravog puta, a da mu ama bash nishta ne branish???
Pa onda su naravno moguce takve posledice..
Nikada moja cerka i nekoliko njenih drugarica ne bi se mogle naci (u tim godinama) duboko u noc na chudnim mestima ili u neobichnim drushtvima, a pogotovu ne same u drushtvu velikog broja pijanih ili drogiranih dechaka...ili uopshet mushkaraca
U tom smislu mislim da nisu kriva deca - ni devojchica koja ochito nije upucena kako treba, kao ni sami dechaci, nego pre svega mi roditelji, shkola i drushtvo uopshte koje se ponasha izuzteno amoralno i opasno licemerno..
Nama se deshava da nas iza raznih skupshtinskih opshtinskih ili kakvih vec govornica, tv, novina - moralu i chasti uche dokazano nechasni ljudi vec godinama...
Dokle god tome ne stanemo na put, deshavace nam se i gore stvari od ovih...
Ja se naravno stidim kao chovek shto nam se ovo deshava i osecam se i lichno odgovrnim, shto nisam skupa sa vama nashao nachina da gradimo zdravije drushtvo od ovoga i zao mi je svakog i svachijeg deteta ali je chinjenica da mi uzasno malo vodimo rachuna o nekim stavrima vezanim za MORAL u drushtvu pa i u porodici...
Mogao bih sada (kao i vecina vas) navesti chitav niz primera slabog vaspitavanja, a naveshcu samo jedan.
Jedna prijateljica je svoju cerku dok je ishla u osnovnu shkolu, redovno pushtala u komshiluk kod shkolskog drugara da skupa uche i sve je bilo predivno, dok jednog jutra (mislim u sedmom ili chak osmom razredu) cerka nije pochela da povraca i da gubi apetit...
Ispostavilo se naravno da je devojchica trudna i morala je (na zalost) uz sav rizik da ide na kiretazu i tu se josh neshto i iskomplikovalo da vas ne muchim i itime, a bitno za ovu prichu je to, da ni danas dan se ne zna tachno, kada su njih dvoje otpocheli sekusalnu vezu iz koje je ona zaradila trudnocu...
porodice su i dalje u dobrim odnosima ako je to ovde vazno uopshte...

Poslao kojak u 16:06, 16/12/2007 | Link | |
da li da se ponavljam ?
hocu...zatro bi im prezimena i bar nekoliko godina posle tog cina, samo bi se saputalo o sexu...postedeo bih bracu i sestre
Poslao letac u 02:37, 17/12/2007 | Link | |
licno bi im sudila!!
golim rukama!!
robijala!
Poslao pahulja u 05:31, 17/12/2007 | Link | |
nažalost postoji takav mozak
Poslao lazarica u 17:30, 17/12/2007 | Link | |